Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Kako izbrati agencijo


... in z njo tudi dobro sodelovati


–     Prebrskajte medije od časopisov do spleta in si zapomnite rešitve, ki se vam zdijo najboljše.
–     Preverite spletne portfelje agencij, s katerimi bi želeli sodelovati; tiste, ki sodelujejo z vašo konkurenco, so zgodba zase.
–     Povprašajte ljudi, ki so z agencijo sodelovali ali trenutno sodelujejo.
–     Srečajte se z ekipo in ocenite, če bi z njo lahko sodelovali. 

Ko začnete delati na projektih, preverite kakovost sodelovanja:
–     Ali se pri agenciji odzivajo v nekaj minutah ali nekaj dneh?
–     Poznajo aktualne smernice in pomembne stvari z vašega področja?
–     Vas opozorijo na dogajanja, ki lahko vplivajo na vašo komunikacijo?
–     Znajo konkretno odgovoriti na konkretna vprašanja?
–     So korektni?
–     Vam ponudijo relevantne nasvete in dejanske rešitve za vaše probleme ali se radi delajo pametne?
–     Vam prisluhnejo?
–     Ali se pri korekturah dogajajo nepotrebne napake in ponavljajoči se nesporazumi?
–     Priznajo napako, ko se ta zgodi na njihovi strani?
–     Ali pri agenciji skrivajo svoje postavke ali je njihova ponudba vedno dovolj transparenta?  

Sporočite nam, če smo na kaj pozabili.
Vašo izkušnjo ali vprašanje pošljite na naslov: info@kompas-design.si



Oznake


agencija | oglaševalska agencija | letno poročilo | letno poročilo | grafično oblikovanje | celostna grafična podoba | poslovna darila