Kako izbrati agencijo
... in z njo tudi dobro sodelovati
– Prebrskajte medije od časopisov do spleta in si zapomnite rešitve, ki se vam zdijo najboljše.
– Preverite spletne portfelje agencij, s katerimi bi želeli sodelovati; tiste, ki sodelujejo z vašo konkurenco, so zgodba zase.
– Povprašajte ljudi, ki so z agencijo sodelovali ali trenutno sodelujejo.
– Srečajte se z ekipo in ocenite, če bi z njo lahko sodelovali.
Ko začnete delati na projektih, preverite kakovost sodelovanja:
– Ali se pri agenciji odzivajo v nekaj minutah ali nekaj dneh?
– Poznajo aktualne smernice in pomembne stvari z vašega področja?
– Vas opozorijo na dogajanja, ki lahko vplivajo na vašo komunikacijo?
– Znajo konkretno odgovoriti na konkretna vprašanja?
– So korektni?
– Vam ponudijo relevantne nasvete in dejanske rešitve za vaše probleme ali se radi delajo pametne?
– Vam prisluhnejo?
– Ali se pri korekturah dogajajo nepotrebne napake in ponavljajoči se nesporazumi?
– Priznajo napako, ko se ta zgodi na njihovi strani?
– Ali pri agenciji skrivajo svoje postavke ali je njihova ponudba vedno dovolj transparenta?
Sporočite nam, če smo na kaj pozabili.
Vašo izkušnjo ali vprašanje pošljite na naslov: info@kompas-design.si.
Oznake
agencija | oglaševalska agencija | letno poročilo | letno poročilo | grafično oblikovanje | celostna grafična podoba | poslovna darila