Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Brief pomočnik

Agencija, rad bi ti napisal pismo

Za lažjo pripravo briefa
smo vam pripravili tri različne predloge. Izberete lahko med briefi za pripravo celostne grafične podobe, akcije tržnega komuniciranja in korporativnih tiskovin (letna, okoljska poročila in predstavitve podjetja). Uporaba je preprosta, za začetek kliknite na enega od linkov spodaj in prenesite wordow dokument na svoj računalnik.

Prazne predloge briefov:
Šest točk, ki vam lahko pomagajo, da boste od vaše agencije dobili učinkovitejše rešitve:

1. Opišite problem – kaj tiči za nalogo?
Napišite enostaven opis namena briefa, nato izdelka ali storitve. Pomembno je tudi, zakaj se vaša znamka zavzema. Če poznate zanimiva dejstva, jih ne pozabite vključiti. Vsebina celote naj bo čim bolj strukturirana.

2. Cilj - nič ni problematično (razen problema samega ;)
Namesto dolgih opisov strateških marketinških ciljev morda raje zapišite – kaj želimo doseči? Če to lahko opremite s številkami in roki, toliko bolje.

3. Kako bomo vse to dosegli?
Zdaj je čas za strategijo. Ni potrebe, da gre za seminarsko nalogo. Nekaj stavkov zadošča. Povejte preprosto, kako se vam cilj zdi uresničljiv in kaj pravijo podatki, ki so na razpolago. Postavite lahko tudi vprašanja. Prava vprašanja sprožijo prave odgovore.

4. Ciljne skupine - niso tarče, ampak ljudje, kot mi
Tu morate preiti na bistvo – napišite psihološke ovire, ki preprečujejo doseganje poslovnega cilja ali nakup izdelka. Spomnite se lastnih izkušenj in prijateljev. Vključite raziskave, a ne pozabite, da ne gre le za demografske podatke, ampak za naše znance, zanamce, sosede ali pa medvede.

5. Kako dober je vaš brief?
Najbolje je, da ga prebere oseba, ki ga ni napisala. Na primer vaš kolega. Če je spodbudil razmišljanje in dal vsaj nekaj idej za rešitev problema – potem vam čestitamo.

6. Čas je za vse zahteve
Na koncu napišite vse omejitve (na začetku bi namreč lahko ubile dobro voljo in drzne zamisli). Sem sodi vse, kar bo preverilo in naredilo učinkovito selekcijo med idejami – časovnica, budžet, medijske zahteve, rešitve, ki so se izkazale za tržno neučinkovite, itd.



Oznake


agencija | oglaševalska agencija | letno poročilo | letno poročilo | grafično oblikovanje | celostna grafična podoba | poslovna darila