• SLO
  • ENG
  • Zaposlitev
  • Kontakt
  • FTP dostop
  • Osebna izkaznica
  • Poslanstvo in vrednote
  • Zaposleni
  • Naše storitve
  • Podizvajalci
  • Novice
  • Reference
  • Zgodovina, nagrade
  • Slovarček
  • Brief pomočnik
  • Kako izbrati agencijo
  • Kaj pričakujemo od stranke
Galerija slik
Celostne podobe
2/2
Ime:

Hura! - celostna grafična podoba

Datum:
05.2003
Naročnik:
Hura!
Izhodišča:
Mercator je razvil nov prodajni format znotraj skupine Mercator. Za ta namen je potreboval ime nove verige hard diskontov primernega za vse trge ter celostno grafično podobo. Osnovna značilnost prodajaln tipa hard diskont je ponudba izdelkov po najnižjih cenah, kar trgovci omogočajo kupcem zaradi racionalizacije poslovanja. Z imenom in celostno grafično podobo doseči čim večjo stopnjo prepoznavnosti.
Ciljne skupine:
Cenovno občutljivi kupci.
Ideja:
Razvili smo ime Hura, ki izraža vzklik kupca ob dobri kupčiji. Znak oblikovno izraža pozitivne občutke: navdušenje, veselje, aktivno življenje in je hitro zapomljiv. Podpira ga slogan »Živimo ceneje«. Osnovna barva znaka je rumena; barva sonca in pozitivne energije. Znak leži na različnih močnih barvnih podlagah, ki hitro pritegnejo pozornost. Celostno grafično podobo smo aplicirali na vse tiskovine. Oblekli smo tudi prodajalne.
Kontakt | Pogoji uporabe | Avtorji | Zemljevid strani
©2008 Kompas Design - vse pravice pridržane
  • MI (O NAS)
    • Osebna izkaznica
    • Poslanstvo in vrednote
    • Zaposleni
    • Naše storitve
    • Podizvajalci
    • Novice
    • Reference
    • Zgodovina, nagrade
  • USTVARJAMO
    • Z Gorenjko do novega avtomobila - zaključno žrebanje
    • Dvojne minute - RA oglas
    • Dvojne minute - TV oglas
    • Modra odločitev - avtobus
    • Modra odločitev - RA oglas
    • Več...
  • SODELUJEMO
    • Podjetja, s katerimi smo razvili več od običajnega poslovnega sodelovanja:
    • Spark promotions
    • Sonce.net
    • Floor Windo® plakati
    • SkyView®
  • POVEZUJEMO
    • CommWorld
    • Popai
  • ZA VAS
    • Slovarček
    • Brief pomočnik
    • Kako izbrati agencijo
    • Kaj pričakujemo od stranke
  • ZAPOSLITEV
    •