Ime:
Hura! - celostna grafična podoba
Datum:
05.2003
Naročnik:
Hura!
Izhodišča:
Mercator je razvil nov prodajni format znotraj skupine Mercator. Za ta namen je potreboval ime nove verige hard diskontov primernega za vse trge ter celostno grafično podobo. Osnovna značilnost prodajaln tipa hard diskont je ponudba izdelkov po najnižjih cenah, kar trgovci omogočajo kupcem zaradi racionalizacije poslovanja. Z imenom in celostno grafično podobo doseči čim večjo stopnjo prepoznavnosti.
Ciljne skupine:
Cenovno občutljivi kupci.
Ideja:
Razvili smo ime Hura, ki izraža vzklik kupca ob dobri kupčiji. Znak oblikovno izraža pozitivne občutke: navdušenje, veselje, aktivno življenje in je hitro zapomljiv. Podpira ga slogan »Živimo ceneje«. Osnovna barva znaka je rumena; barva sonca in pozitivne energije. Znak leži na različnih močnih barvnih podlagah, ki hitro pritegnejo pozornost. Celostno grafično podobo smo aplicirali na vse tiskovine. Oblekli smo tudi prodajalne.