Ime:
Petrol letno poročilo 2007
Datum:
05.2008
Naročnik:
Petrol d.d.
Izhodišča:
Odlični poslovni rezultati in finančni kazalci. Enakomeren regionalni razcvet.
Ciljne skupine:
Poslovna javnost – delničarji, partnerji, mediji in mnenjski voditelji.
Ideja:
Petrol je energetska skupina, ki organsko raste skozi vse leto. Misli na jutri in pojutrišnjem. Njena svežina in okolju prijazen razcvet se zrcalita v poslovnih rezultatih in stilizirani zasnovi publikacije. Navdih smo našli v življenju in razraščanju rastlinskega sveta.
Rezultati:
Poročilo je zmagalo na tekmovanju časnika Finance za najboljše letno poročilo.
Nežnost, prijaznost in berljivost. Poročilo je del širše ustvarjalne strategije, ki na ravni vizualnih sporočil in prenove vsebine korporativnih tiskovin odraža uspešno obdobje razvoja skupine. Pozitivni odzivi partnerjev ter strokovnjakov skupine, ki so podobo in prenovo vzeli za svojo, kažejo, da je bila komunikacijska naloga uspešno uresničena.