Poslanstvo in vrednote
Vas že vidimo. Spet poglavje o kreativnosti in drugačnosti. Ne bo držalo.1. Verjamemo, da imajo potrošniki v resnici oglase zelo radi. Sovražijo samo
dolgočasne, podcenjevalne in neumne oglase.
2. Verjamemo, da je naloga agencije, da izpolnjuje ambicije naročnikov. Ne
narobe.
3. Verjamemo, da so točnost, natančnost in učinkovitost odlike dobre agencije. Če
tega ni, je vse drugotnega pomena.
4. Verjamemo, da sta kreativnost in drugačnost le stranska učinka. Nekaj, kar ni
samo po sebi cilj, je pa neizogibno.
5. Verjamemo, da vaše priložnosti ne čakajo, da se vrnemo z malice, odgovorimo
na mail ali pokličemo nazaj. Zato smo vedno dosegljivi.
6. Verjamemo tudi, da je Elvis še vedno živ. Ampak to je že druga zgodba.
Oznake
oglaševalska agencija | agencija | grafično oblikovanje | letno poročilo | poslovna darila | oglaševanje