Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Poslanstvo in vrednote

Vas že vidimo. Spet poglavje o kreativnosti in drugačnosti. Ne bo držalo.

1. Verjamemo, da imajo potrošniki v resnici oglase zelo radi. Sovražijo samo 
    dolgočasne, podcenjevalne in neumne oglase.

2. Verjamemo, da je naloga agencije, da izpolnjuje ambicije naročnikov. Ne
    narobe.  

3. Verjamemo, da so točnost, natančnost in učinkovitost odlike dobre agencije. Če
    tega ni, je vse drugotnega pomena.

4. Verjamemo, da sta kreativnost in drugačnost le stranska učinka. Nekaj, kar ni
    samo po sebi cilj, je pa neizogibno.

5. Verjamemo, da vaše priložnosti ne čakajo, da se vrnemo z malice, odgovorimo
    na mail ali pokličemo nazaj. Zato smo vedno dosegljivi.

6. Verjamemo tudi, da je Elvis še vedno živ. Ampak to je že druga zgodba.


Oznake


oglaševalska agencija | agencija | grafično oblikovanje | letno poročilo | poslovna darila | oglaševanje