Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Zgodbe – močno prodajno orodje 02.03.2009

Zgodbe so lahko zelo močno motivacijsko in prodajno orodje. Veščin pripovedovanja zgodb pa se ni težko naučiti.
Ne bojte se daljših promocijskih tekstov. Zagotovo ste že slišali, da so prav ti eni izmed najbolj učinkovitih. Bistvo se da povedati v nekaj besedah, vendar je v določenih situacijah pomembno, da poslušalcu oz. bralcu naslikamo podobe in občutke, kar lahko storimo s pripovedovanjem zgodb.

Najmočnejši vpliv zgodb je mentalni stimulus, ki:
-          pomaga uravnavati čustva,
-          pomaga pri reševanju problemov,
-          gradi veščine tako, da si posameznik predstavlja nekoga, ki opravlja to veščino. 

Zgodbe imajo neverjetno moč, da stimulirajo in inspirirajo in velikokrat ni potrebne veliko kreativnosti, da lahko užijemo te prednosti. Zamislite si zadnjo zgodbo, ki vas je navdihnila. Povzemite moč, ki jo je imela ta zgodba na vas, in tudi vi z enako energijo povejte svojo zgodbo. 

Več: http://marketingpr.suite101.com/article.cfm/storytelling_a_powerful_promotion_tool