Želite razumeti svoje potrošnike? Postanite bolj psiho! 12.08.2009
Raziskave potrošnikov so bile do sedaj bolj demografsko obarvane. Čas je, da skušamo razumeti psihologijo svojih potrošnikov.
Pri opredeljevanju ciljne skupine se pogosto spuščamo v demografske razsežnosti, kot so starost ali spol, ne da bi se bolj poglobili v lastnosti potrošnikov in vedenjske trende, ki jih je treba kritično dopolniti še z drugimi podatki, kot so osebnost, interesi in vrednote potrošnika.Torej, kaj narediti, da se bo potrošnik zaljubil v vaš izdelek ali blagovno znamko? Vsekakor je treba razumeti njegovo osebnost in strasti ter s tem povezati vaš izdelek ali storitev.
Potrošniku lahko zastavimo zelo preprosto vprašanje: Če bi si lahko izbral avtomobil katere koli blagovne znamke, za katerega bi se odločil? Mini, mercedes, rang rover? Vsak od teh avtomobilov ponazarja različne osebnosti, ki jih lahko uporabimo pri opredeljevanju svojega potrošnika.
Čeprav ne obstaja standard za psihološki profil potrošnika, si vsekakor lahko pomagamo z nekaj prijemi iz psihologije.
Več si lahko preberete na: http://blogs.harvardbusiness.org/tjan/2009/05/want-to-understand-your-custom.html