Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Zdaj je čas za direktno pošto 27.10.2011

Raziskave kažejo, da imajo podjetja prav sedaj veliko večje možnosti kot včasih, da se njihova direktna pošta ne znajde v košu za smeti.
Seveda je treba upoštevati nekaj ključnih dejavnikov, ki možnosti za uspeh še povečajo: direktna pošta mora biti naslovljena direktno na osebo in ne splošno, možnosti so prav tako velike, če imate v lasti supermarket ali restavracijo.

Več o tem si preberite na http://www.marketingweek.co.uk/analysis/features/making-dm-relevant/3031111.article