Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Zaupanje med tržniki narašča 14.10.2010

Recesija je pripomogla k temu, da se tržniki veliko bolj poglobijo v svoje aktivnosti ter se osredotočajo na merljive rezultate in kanale, ki dejansko dosežejo morebitne kupce ob pravem času.
Raziskave kažejo na optimizem, saj tretjina direktorjev predvideva, da se bodo tržni proračuni povečevali. Potrošniki so pri svojih izbirah postali selektivnejši, tržniki pa jim vse bolj prilagajajo ponudbo. Tržni direktorji menijo, da so najpomembnejša osebna priporočila, ki potujejo od ust do ust, na drugem mestu je tisk in na tretjem neposredna pošta.

Stvari se očitno izboljšujejo, sploh glede na to, da se uporaba tradicionalnih medijev v kombinaciji z digitalnimi povečuje.

Več o tem na http://www.b2bm.biz/blog/2010/10/confidence-among-marketers-on.html