Zakaj si oglaševanje ne bo opomoglo od krize v prihajajočem obdobju 12.08.2009
Trenuten položaj na globalnem trgu ni veliko boljši, ampak vsaj ne gre še na slabše. Verjetno tudi nikoli ne bomo prišli na tisto raven, ki smo jo dosegali pred začetkom finančne krize.
Trženjske napovedi za drugo polovico leta temeljijo na podatkih velikih medijskih igralcev in marketinških agencij, med katerimi so se mnoge znašle v začaranem krogu, v katerem naročniki stiskajo in izrabljajo pojav recesije. Recesija ali ne, dejstvo je, da so agencije na pragu preživetja.»Trenutno gospodarstvo je spodbudilo nove tržne zavesti potrošnikov. Naročniki so postali vse bolj zahtevni ter pričakujejo jasno sledenje sredstvom namenjenim marketinškim aktivnostim. Torej, zanimata jih vzrok in učinkovitost,« je dejal Laurence Boschetto, predsednik uprave DraftFCB.
Medijske agencije so v prav tako neugodnem položaju. Naročniki zmanjšujejo svoje proračune ter zahtevajo večjo prožnost pri svojih naročilih. Nekateri menijo, da se bo trend medijskega povpraševanje povečal le, če se bodo cene celotnih medijskih storitev znižale.
Obstaja prepričanje, da druga polovica leta ne bo tako brutalna, kot je bila prva. Panoge, kot so avtomobilizem, kozmetika, finance in luksuzne dobrine, bodo vsekakor ponovno zaživele.
S čim se soočajo velike marketinške in medijske agencije in kakšna so razmišljanja o bližnji prihodnosti si lahko preberete na: http://adage.com/article?article_id=138358