Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Zakaj nekatere uspešne tržne ideje, TV oglasi, poslovne strategije preprosto obstanejo, druge pa ne? 02.04.2009

Ne glede na to, ali ste profesionalec v razvoju trženja, TV oglasov ali direktor podjetja odgovoren pri implementaciji poslovne strategije, je eden izmed vaših izzivov: »Kako prenesti svojo sporočilo, da si ga ljudje zapomnijo in odzovejo nanj?«
Brata Dan in Chip Heath sta oblikovala šest jedrnatih načel, ki urejajo sporočila, ki si jih ljudje zapomnijo.

Načela najboljših TV oglasov iz dela »Made to Stick«:

1. Enostavno: Sporočila morajo biti kratka, preprosta in povezana z obstoječim znanjem.

2. Nepričakovano: Sporočilo mora pritegniti pozornost prejemnika.

3. Konkretno: Abstraktne zamisli niso zaželene. Vsebujejo naj posebnosti, ki se nanašajo na človeške dejavnosti in senzorična vedenja, ki si jih je enostavno zapomniti.

4. Verodostojno: Vzpostaviti zaupanje z različnimi organi, avtorji in strokovnjaki. 

5. Emocionalno: Sklicevanje na ciljno občinstvo prek čustev, saj se ljudje najbolje odzivajo na čustva.

6. Imeti zgodbo: Znano je, da si ljudje zgodbe zapomnijo, zato je pomembno obravnavati zgodbe posameznikov, tiste, ki so kratke, globoke in se nanašajo na človekova čustva in dejanja.

Če boste prodajali izdelek, storitev ali koncept po šestih načel opisanih v »Made to Stick«, bo to vsekakor pripomoglo k izboljšanju vašega sporočila tako, da bo le-to postalo močno in prepoznavno ter da se bodo ljudje odzvali nanj.


Več:
http://marketingpr.suite101.com/article.cfm/made_to_stick_why_some_ideas_survive_others_die#ixzz0BDeplhHb