Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Zakaj je preprostost tako zapletena 02.04.2010

Ste se tudi vi kdaj vprašali, zakaj je preprostost tako zapletena? Zakaj imamo težave z uporabo dolgih besed, ko pa bi lahko enostavno uporabljali kratke besede? Zanimivo je, da je lahko pisatelj, ki uporablja enostavnejše in bolj osnovne besede, videti celo bolj inteligenten od drugih pisateljev.
Vsaj v večini primerov. Vendar pa je ohranjanje stvari preprostih ponavadi težje kot produciranje zapletenih in kompleksnih. Za marketinške namene je priporočljivo, da se uporabljajo enostavne in kratke besede, vseeno pa je še vedno pomembno tudi pripovedovanje zgodb in logično zaporedje besed. Vaša sporočila in oglasi bodo tako imeli večji vpliv. Poskušajte torej stvari, ki so enostavne, tudi ohraniti enostavne.

Več si lahko povsem preprosto preberete na: http://bigfatmarketingblog.com/2010/03/22/why-is-simplicity-so-complicated/