Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Za svež zrak v mestu 19.07.2011

Poglejte si billboard, ki je sestavljen iz 3.600 sadik čaja Fukien, ki absorbira škodljive snovi v zraku.
Sadike so posajene v obliki steklenice Coca-Cole tako, da je na sredini billboarda prazen bel prostor. Kot ste verjetno že ugotovili, gre za kampanjo Coca-Cole, ki želi opozoriti na onesnažen zrak v mestu Manila, kjer vsako leto prezgodaj umre veliko ljudi zaradi onesnaženega zraka.

En billboard res ne bo rešil težav, lahko pa spodbudi druge, da se pridružijo takšnim akcijam.

Več o tem si preberite na: http://bigfatmarketingblog.com/2011/07/06/a-breath-of-fresh-air/