Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Vsi želimo biti mladi 09.12.2010

Brazilska raziskovalna družba je v kratkem filmu predstavila rezultate petletne študije o tem, zakaj je sedaj odlično biti mlad. No, kdaj pa ni?
Poleg vseh zabav in divjanja hormonov mladi demonstrirajo nove oblike vedenja, imajo ogromen vpliv na nakupne navade in veliko več razpoložljivih dogodkov, kot so jih imeli njihovi straši pri teh letih. Čeprav so je tudi generacija baby boomerjev imela prav fino, ko so bili mladi. Zavzeli so akademska središča, festivale, skratka vzeli so si pravico do zabave. Potem je sledila generacija X, ki je živela v času razcveta marketinga.

Današnje milenium generacije pa imajo vse to in še več – imajo dostop do vsega sveta, s pomočjo spleta in socialnih medijev je to postalo enostavno. Jih je pa včasih težko razumeti, no verjetno tudi oni dostikrat ne razumejo sebe. Želijo biti drugačni in to tudi glasno izražajo. Počnejo ogromno stvari in si gradijo kariero na različnih področjih. So tudi bolj prizemljeni in ne iščejo več idealov, ampak so samostojne osebe, ki imajo s pomočjo spleta ogromen vpliv.

Seveda je super biti mlad, a ni vedno lahko.

Več o tem na: http://adesignmafia.com/?p=9033