Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Vsebina oglasa – ravnotežje med ustvarjanjem in promocijo 04.02.2010

Internet je temeljito spremenil procese prodaje in trženja. Bodoči kupci lahko preko interneta dostopajo do velikega števila informacij o izdelkih in storitvah, kar jim pomaga pri odločanju o nakupih.
Količina vsebinskih informacij na internetu pa mora biti ravno prav obsežna, da jo želena javnost lahko razume in hitro najde. Pomemben je tudi razmislek o porabi časa in višini »budgeta«, namenjenega ustvarjanju vsebine, v primerjavi s promocijo.

Več o trženju vsebin oglasov najdete na:
http://www.b2bm.biz/blog/2010/01/content-marketing-a-balance-be.html