Vse je v glavi… 17.04.2009
»Marketingarji« že od nekdaj poskušajo ugotoviti, kaj se dogaja v glavah potrošnikov. To postaja sedaj resničnost.
Neuromarketing z različnimi orodji in tehnikami preučuje potrošnikove zavedne in nezavedne odzive na marketinške dražljaje. S pomočjo novih tehnologij bi v prihodnosti lahko ustvarjali oglase, embalaže in druga komunikacijska orodja, ki bodo bolj v skladu s potrošnikovimi občutki.
Primer: Pepsi je izvedel test preferenc med pijačama Coca-Colo in Pepsijem. Ko potrošniki niso vedeli, katero pijačo pijejo, jim je bolj ugajal okus pepsija. Ko so jim povedali, katero pijačo pijejo, pa jih je 75 % preferiralo coca-colo. Tudi njihovi možganski valovi so bili v tem primeru drugačni. Pretok krvi se je povečal v srednjem frontalnem režnju, kar pomeni, da so potrošniki veliko več razmišljali.
Več:
http://www.marketingweek.co.uk/cgi-bin/item.cgi?id=64945&d=342&h=297&f=3