Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Vse je v glavi… 17.04.2009

»Marketingarji« že od nekdaj poskušajo ugotoviti, kaj se dogaja v glavah potrošnikov. To postaja sedaj resničnost.
Neuromarketing z različnimi orodji in tehnikami preučuje potrošnikove zavedne in nezavedne odzive na marketinške dražljaje.
S pomočjo novih tehnologij bi v prihodnosti lahko ustvarjali oglase, embalaže in druga komunikacijska orodja, ki bodo bolj v skladu s potrošnikovimi občutki.

Primer: Pepsi je izvedel test preferenc med pijačama Coca-Colo in Pepsijem. Ko potrošniki niso vedeli, katero pijačo pijejo, jim je bolj ugajal okus pepsija. Ko so jim povedali, katero pijačo pijejo, pa jih je 75 % preferiralo coca-colo. Tudi njihovi možganski valovi so bili v tem primeru drugačni. Pretok krvi se je povečal v srednjem frontalnem režnju, kar pomeni, da so potrošniki veliko več razmišljali.

Več:
http://www.marketingweek.co.uk/cgi-bin/item.cgi?id=64945&d=342&h=297&f=3