Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Vsaka akcija je boljša kot nobena akcija 01.04.2011

Zelo zaposleni ljudi naredijo ogromno stvari, ker so ves čas v pogonu, tudi takrat, ko bi ‘navadni smrtniki’ že zdavnaj obupali. Posedanje in brezdelje vam na dolgi rok vsekakor ne koristita.
Mislite, da podjetja, ki propadajo, delajo ves čas tisto, kar bi lahko? Ne. Nesprejete odločitve se nalagajo na kup, priložnosti so izgubljene. Nihče ne želi odgovarjati za napake, zato se komu zdi včasih bolje, da sedi, čaka in ne dela nič.

Zapomnite si naslednje:
- Tudi majhne zmage štejejo. Dajejo nam voljo in energijo, da se lotevamo novih projektov, s tem pa si povečamo možnost, da osvojimo tudi najvišje vrhove.
- Razdelite si velike projekte po manjših etapah. Tako jih boste lažje obvladali in opravili nalogo, čeprav počasneje, a še vseeno pazite, da v roku.
- Pozabite na popolnost. Popolnosti ni. Lahko jo čakate, a ne boste je dočakali. Raje se naučite improvizirati v nepopolnih situacijah.
Ko nekaj počnete, se počutite enostavno bolje, kot če posedate. Mislimo, da je že to dovolj dober razlog, da greste v akcijo, kajne?

Več o tem na: http://blogs.hbr.org/kanter/2011/03/four-reasons-any-action-is-bet.html