Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Vloga družbenih omrežij v letu 2010 20.01.2010

Družbena omrežja so se v zadnjih letih močno razvila. Kakšna bo njihova vloga letos? Bomo še vedno tako navdušeni nad njihovim razvojem, morda bolj realistični skeptiki ali pa eni tistih, ki še vedno ne razumejo, kaj je čar deljenja vsakdanjih dogodkov ali strokovnih znanj z drugimi na omrežju?
Najpomembnejše vprašanje podjetnikov bo še vedno ostalo enako: kako prek njih povečati prodajo ali učinkovitost trženja? V letu 2010 tako pričakujemo pritisk podjetij, ki pa bodo morala biti strateška in ciljno usmerjena, da bodo dosegla pričakovane rezultate.

Ste tudi vi razmišljali o tem?
 Potem preberite več na: http://www.b2bm.biz/blog/2010/01/can-businesses-monetise-social.html