Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Velike prireditve so vredne oglaševalskega denarja 28.01.2009

Nakup oglasnega prostora med velikimi prireditvami se obrestuje pri spletnem obisku, publiciteti in prodaji.
V Sloveniji sicer težko govorimo o tako odmevnih dogodkih, kot je na primer Super Bowl v Združenih državah Amerike. Vendar vseeno lahko naredimo neko primerjavo z npr. Zlato lisico na Pohorju ali svetovnim prvenstvom v nogometu (ko je bila Slovenija uvrščena).

Super Bowl pomeni ogromne količine oglaševalskega denarja. Vsako leto sta bila največja oglaševalca General Motors in FedEx, ki pa sta se letos umaknila v ozadje, tako da bo s svojimi sedmimi spoti največji oglaševalec pivovarna Miller High Life.

Tu se postavi vprašanje - Ali se splača porabiti več kot 3 milijone dolarjev za oglas na Super Bowlu ravno sredi največje recesije? Zagotovo! To je celo zelo dobra kupčija.

Super Bowl pritegne ogromno občinstva, ki pravzaprav komaj čaka, da vidi oglas (verjetno poznate oglase Super Bowl, ki so vedno nekaj posebnega). Prav tako spodbudi tudi veliko publicitete in govoric ter velik obisk spletnih strani. Za pravo podjetje pomeni sodelovanje na Super Bowlu ustvarjanje dobrega razmerja s kupci in povečanje prodaje.

Več na http://adage.com/article?article_id=134081