Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Večje ni vedno boljše 27.08.2009

"Večje je boljše" v digitalnem svetu ne velja vedno. Raziskava podjetja Dynamic Logic na ameriškem trgu je pokazala, da sta veliko bolj kot velikost spletnih oglasov pomembni njihova oblika in pozicija.
Uporabniki najbolj sovražijo oglase, ki so veliki in umeščeni tako, da prekrivajo vsebino. Trenutno najbolj zanimiva oblika spletnega oglaševanja je super velik oglas, ki prekrije celoten računalniški zaslon.

Klasične spletne pasice so postale »pase«. Uporabniki so postali imuni in jih niti ne opazijo več. Zato spletne agencije iščejo nove, učinkovitejše načine in oblike spletnega oglaševanja. Raziskave kažejo, da so oblike trikotnikov najbolj vpadljive. Najučinkovitejše spletno oglaševanje pa predstavljajo oglasi, ki se navezujejo na vsebino člankov.

Več si lahko preberete na:
http://www.adweek.com/aw/content_display/news/digital/e3i449839ed4a8362b6d35858f667ff2849