Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Vam vaša blagovna znamka ni več všeč? 04.02.2010

Ko se odločate o smeri razvoja svoje blagovne znamke, nikoli ne odstopajte od nje.
Opazili smo primere odstopanja ali uničenja blagovne znamke velikih korporacij. Če vam blagovna znamka ni všeč ali pa z njo ne dosegate zastavljenih ciljev, morate problem preučiti ter ga izpostaviti z novo blagovno znamko.

Nekaj primerov je navedenih na:
http://www.lawyer-advertising-blog.com/2010/02/02/how-to-destroy-your-brand/