V Združenih državah Amerike v povprečju porabijo več kot osem ur dnevno pred ekranom 21.05.2009
Študija, pod okriljem Centra za medije in dizajn in analitičnega podjetja Sequent, je pokazala, da udeleženci v starostni skupini od 45 do 54 leta v povprečju porabijo več kot 9,5 ur pred različnimi ekrani.
Študija, pod okriljem Centra za medije in dizajn in analitičnega podjetja Sequent, je pokazala, da udeleženci v starostni skupini od 45 do 54 leta v povprečju porabijo več kot 9,5 ur pred različnimi ekrani. Študija je potekala več kot eno leto in je vključevala neposredno opazovanje udeležencev.
Udeleženci so bili izpostavljeni različnimi vizualnim orodjem, ki so bila razvrščena po določenih kategorijah (televizijski ekrani, računalniki, telefonski aparati in drugo).
Ključne ugotovitve raziskave so pokazale, da vse starostne skupine (razen starostne skupine od 45. do 54. leta) v povprečju porabijo eno uro manj časa pred ekrani. Starostna skupina med 18. in 24. letom posveti največ časa mobilnim aplikacijam - 42 minut na dan, kar je dvakrat več od povprečja, ki znaša 20 minut.
Več o raziskavi si lahko ogledate na http: //www.mobiadnews.com/?p=3453