Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Uporabite spletno stran kot prodajno orodje 08.07.2010

Spletne strani so ključni vir dohodkov za spletne posle. Ker pa je splet zelo kompleksen in dinamičen, se lahko kaj hitro zgodi, da pride do kakšnih nepričakovanih napak, dogodkov, ki vam lahko zmanjšajo prihodke, vaše stranke bodo imele slabo nakupno izkušnjo, kaj hitro pa se lahko o vas začne širiti slab glas.
Kar 77 % strank v Angliji je že doživelo takšno in drugačno težavo, ko so želele dokončati spletno transakcijo. Nekaj od teh je kontaktiralo podjetje, da bi rešilo njihovo težavo, a kaj, ko kar polovico težav dejansko ni bilo odpravljenih. To lahko seveda vodi do neprijetnih posledic, saj ljudje s takšnimi podjetji včasih enostavno nočejo več sodelovati.

Kako pa sploh podjetja vedo, da je na njihovi spletni strani prišlo do napake, če jih o tem ne obvesti stranka sama? In če so seznanjeni, kako zaposleni vedo, kakšna napaka sploh je? In ko razrešijo vse to, je vprašanje tudi, kako je ta napaka vplivala na strankino zaznavo.

Da se izognete težavam, morate ljudi voditi skozi spletno stran in jim čim bolj olajšati nakupni proces, sploh če veste, da imajo stranke s tem težave. Stranke, ki so imele težave, morate kontaktirati in jim pomagati. 

Več o tem in kako se je podjetje, ki se ukvarja s potovanji, uspešno soočilo s takšnimi težavami, si preberite na:
http://www.marketingweek.co.uk/opinion/using-a-website-as-a-proactive-sales-tool/3015093.article