Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Uporaba zvoka in vonja v marketingu 18.12.2009

Vid je najbolj očiten čut in večina oglasov napada prav njega. Ostali čuti so zapostavljeni, kar predstavlja veliko priložnost za nove promocijske kanale.
Kako lahko trgovci uporabijo ostale čute uporabijo, da pritegnejo potrošnike? Obstaja nekaj odličnih primerov uporabe moči zvoka in vonja v oglaševanju. V naslednjem članku si lahko preberete več o uporabi "zapostavljenih" čutil v oglaševanju.

Preberite več na: http://www.penn-olson.com/2009/12/09/using-sound-scent-in-marketing/