Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Umetnost je duša oblikovanja 16.09.2010

Podjetja se ne osredotočajo več samo na izdelke, ampak želijo kupcem ponuditi tudi čim boljšo nakupno izkušnjo. Oblikovanje pomaga pri razvoju novih izdelkov in lahko pripomore k rasti podjetja.
Vprašanje, ki se ob tem postavi, pa je, če lahko tudi umetnost prispeva k poslovni rasti. Nekateri dizajnerski izdelki lahko postanejo umetnost in obratno. Je oblikovanje del umetnosti ali umetnost del oblikovanja? Nekateri pravijo, da je pomembnejše oblikovanje, le peščica ljudi pa ima takšno mnenje o umetnosti. Oblikovanje moramo razumeti kot nekaj, kar poganja celotno podjetje in podobno bi morali obravnavati tudi vlogo umetnosti. 

Apple je na primer odličen primer podjetja, ki se ne naslanja na oblikovanje, temveč na umetnost, ki izhaja iz osebne izraznosti.

Več o tem na:
http://www.futurelab.net/blogs/marketing-strategy-innovation/2010/09/if_design_thinking_can_power_c.html