Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Ujemi kupca s Facebookom 03.03.2011

Včasih je bil največji izziv, da si postavil trgovino tja, kjer so bili tvoji kupci. Z razmahom spleta in predvsem Facebooka pa jih lahko ujamemo, kjer koli smo. In kako se lahko na Facebooku učinkovito povežemo z njimi?
Uporabljajte dvosmerno komunikacijo in ponudite oboževalcem nekaj več – sodelovanja v nagradnih igrah, promocijske popuste ipd. Uspeh v pridobivanju oboževalcev je zagotovljen, tehtno pa premislite o tem, ali želite imeti takšne, ki jim gre samo za nagrade, zato previdno pri izbiranju ponudbe. Morda je bolje, da oboževalce aktivno vključite v soustvarjanje vsebin. Se spomnite polomije z Gapovim logotipom? Gap je oboževalcem po njihovem izkazanem nezadovoljstvu dal priložnost, da oblikujejo svojega.

Kdo se rad igra? Vsi. Torej, sprogramirajte igro in v njej čim bolje predstavite svoje produkte, nagradne igre ipd. Načinov za povezovanje je nešteto.

Vsekakor pa se morate spustiti na raven potrošnikov in komunicirati z njimi na njim domač način. Naj ne bo vaš zid le oglasna deska za vse produkte in storitve, ki jih ponujate, ampak dajte ljudem občutek, da so lahko na vaši strani sproščeni, le tako bodo zapisali tisto, kar res mislijo, in skupaj z drugimi oboževalci in vami ustvarjali vsebine, ki nekaj pomenijo. Poleg tega pa vas seveda obiskali v trgovini in postali vaši kupci.

Več o tem na:
http://blogs.hbr.org/cs/2011/02/using_facebook_to_capture_cust.html