Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Učinkovita komunikacija se začne s prvim vtisom 20.08.2010

Preveč poslovnežev pozablja, da nikoli ne dobiš druge priložnosti za prvi vtis.
Pri samih predstavitvah je še kako pomembno, da predstavimo bistvo in elemente, ki so pomembni za občinstvo, a dobro je treba tudi premisliti, kako se bomo predstavili in začeli svojo predstavitev, da že takoj na začetku zagrejemo prisotne. Enako je tudi, ko se predstavljamo potencialnim delodajalcem – premislite, kdo je tisti, ki se mu predstavljate, in kako ga lahko navdušite. Pri elektronski pošti pa je najpomembnejša zadeva, ki mora povedati bistvo sporočila.

Ni pomembno, kje ste in s kom se pogovarjate, najučinkovitejši je prvi vtis, zato se potrudite, da bo dober.

Več o tem na:
http://blogs.hbr.org/cs/2010/08/effe ctive_communciation_begins.html