TV oglaševanje – vsebina in porabniki so najpomembnejši 16.09.2010
TV še vedno zavzema velik del izdatkov za oglaševanje – okrog 40 %, zato ne gre zanikati, da je še vedno pomemben del oglaševalske industrije.
In ker bomo kmalu vsi preklopili na digitalno, prinaša to določene spremembe. Televizijske postaje se bodo borile za obstanek, saj se danes pojavljajo v vlogi distributerja določenih vsebin, to pa lahko naredi kdo drug mnogo ceneje prek spleta, kar je bližje tudi uporabnikom, saj jim televizijske mreže ne morejo tako zelo prilagajati vsebin, kot jih lahko spletni ponudniki. Če ima televizijska postaja kvalitetno vsebino, vredno ogleda, ni razloga za skrbi, saj bodo tudi oglaševalci tako lahko dosegli želene ciljne skupine. In kam bo potencialno šel denar, ki je sedaj namenjen televizijskemu oglaševanju? Facebook, Apple TV, Google TV in drugi. Vse to predstavlja priložnost za podjetja, ki nimajo neskončnih oglaševalskih proračunov, ki bi jih lahko zapravila za TV oglaševanje.Več o tem na:
http://chiefmarketer.com/advertising/0906-television-advertising/