Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

TV oglaševanje – vsebina in porabniki so najpomembnejši 16.09.2010

TV še vedno zavzema velik del izdatkov za oglaševanje – okrog 40 %, zato ne gre zanikati, da je še vedno pomemben del oglaševalske industrije.
In ker bomo kmalu vsi preklopili na digitalno, prinaša to določene spremembe. Televizijske postaje se bodo borile za obstanek, saj se danes pojavljajo v vlogi distributerja določenih vsebin, to pa lahko naredi kdo drug mnogo ceneje prek spleta, kar je bližje tudi uporabnikom, saj jim televizijske mreže ne morejo tako zelo prilagajati vsebin, kot jih lahko spletni ponudniki. Če ima televizijska postaja kvalitetno vsebino, vredno ogleda, ni razloga za skrbi, saj bodo tudi oglaševalci tako lahko dosegli želene ciljne skupine. In kam bo potencialno šel denar, ki je sedaj namenjen televizijskemu oglaševanju? Facebook, Apple TV, Google TV in drugi. Vse to predstavlja priložnost za podjetja, ki nimajo neskončnih oglaševalskih proračunov, ki bi jih lahko zapravila za TV oglaševanje.

Več o tem na:
http://chiefmarketer.com/advertising/0906-television-advertising/