Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Tudi negativne kritike utrjujejo dobro podobo blagovne znamke 24.09.2009

Blagovne znamke, ki se poslužujejo odprtega in odkritega dialoga s potrošniki pri uporabi spletnih strani, vsekakor gradijo zaupanje in lojalnost, kar na koncu potrjujejo tudi številke.
S pozitivnimi kritikami privabljajo ostale potrošnike, negativne povratne informacije pa jim pomagajo najti prave usmeritve k izboljšavam.

Tako na primer podjetje Procter & Gamble vsakemu potrošniku omogoča, da poda svoje mnenje o uporabi izdelka Tide (http://community.tide.com/tide) in šampona za lase Head & Shoulders na svojih spletnih straneh.

Dobro je vedeti, da tak način komunikacije s potrošnikom ni vedno dober za blagovno znamko. Nekateri kritiki menijo, da povratne informacije na spletnih straneh niso tako nedolžne, kot se na prvi pogled zdi, saj so slabi komentarji lahko tudi namenoma škodoželjni. Pred kratkim so se celo razširile govorice, da so pri Amazonu pokušali podkupiti uporabnike, da bi umaknili negativne komentarje.

Tak način komuniciranja s potrošniki je vsekakor učinkovit pri uporabi spletne prodaje, ki pa še vedno ne uživa vsesplošnega zaupanja.

V trženju različnih izdelkov ali storitev je zelo zaželena povratna informacija, saj na tak način podjetja lahko izboljšajo svojo storitev, ponudijo tisto, kar si ciljna skupina zares želi, in na tak način gradijo lojalnost.

Več si lahko preberete na:
http://www.marketingweek.co.uk/even-negative-views-improve-brand-image/3004270.article