Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Tudi moški nakupujejo: Kako prodajati moškim 03.05.2010

Moški razmišljajo o konkretnih rešitvah. Nalogo, ki se je lotijo, hočejo dokončati, in to čimprej. Oba spola skušata pritegniti pozornost, a iz različnih vzrokov.
Obstajajo štiri ključne razlike med spoloma, ki vplivajo na trženje:
- moški vedo, po kaj so prišli v trgovino, in ne rečejo »samo gledam« – nočejo zapravljati časa;
- so konkretni in osredotočeni, iščejo jasnost, njihovo razmišljanje je črno-belo: moški reče »da ali ne«, ženska pa »odvisno«;
- za moške prostor ni nekaj relativnega, kot je za ženske;
- moški cenijo individualnost in samostojnost; zanje so drugi ljudje konkurenca, ženske pa zanima povezovanje – drugi jim predstavljajo vir moči.

Moške zanima moč, ženske varnost. Moške zanimajo stvari, ženske pa odnosi med stvarmi. Te razlike med spoloma lahko ključno vplivajo na to, kateri izdelki so za koga privlačni. Od njih je odvisna tudi ureditev trgovine.

 
Več o ključnih razlikah med spoloma, ki vplivajo na trženje, si lahko preberete na:
http://www.marketingpower2.com/blog/marketingnews/2010/04/dr_bob_deutsch_brain_sells.html#more