Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Trik s skritim logotipom 14.01.2009

Končno se je v športu spet pojavila oblika promocije, ki gledalce priklene k zaslonom …
Reebok je izdelal drese za ekipe zimske hokejske lige, ki so jo prenašali na programu NBC na novega leta dan. Na enem od dresov ni bilo Reebokovega logotipa. Če si ugotovil, kateri igralec na dresu ni imel logotipa, si lahko sodeloval v Reebokovi nagradni igri.

Kljub zanimivi ideji se pri tej akciji pojavita dve težavi. Prva je ta, da so akcijo zelo malo oglaševali in si moral imeti veliko srečo, da si sploh vedel zanjo, druga pa je ta, da je skoraj nemogoče videti igralčeve drese, njihova imena, kaj šele logotip, še posebej, če tekmo gledaš po televiziji. 

Kljub temu je to zabavna in inovativna ideja, ki poleg vsega tudi poveča gledanost TV-prenosa.


Več: http://bigfatmarketingblog.com/2009/01/01/the-old-hidden-logo-trick/