Trgovci z roko v roki s potrošniki 11.11.2010
Stuart Evans, direktor družbe za zvestega strokovnjaka ICLP, govori o prihodnosti zvestobe in interakcije, ki ju zahtevajo potrošniki.
Pred desetimi leti je British Airways začela uporabljati t. i. pametne naprave »check-in« prek mobilnih telefonov, ki so to omogočali. Tako iPhone kot tudi druge naprave so pomagale podjetjem, da so razvili privlačen uporabniški vmesnik za potrošnike. Tako uporabnik sodeluje, hkrati pa se lahko zabava in deli izkušnje z drugimi uporabniki.
Za primer lahko vzamemo nakupovalno aplikacijo živil, ki omogoča uporabnikom spletno nakupovanje prek telefonov. Tesco je nedavno dodal možnost skeniranja črtne kode k aplikaciji, tako da lahko potrošniki dodajajo izdelke v svojo nakupovalno košarico, kjer koli so. V prihodnosti bodo lahko uporabniki nadgradili svoj nakupovalni seznam, ki bo temeljil na njihovih najbolj priljubljenih nakupih, ki bodo v ponudbi na določen dan, ali pa bodo imeli možnost dodajati izdelke iz priljubljenih ali priporočenih nakupov le z enim premikom prsta.
Pametne naprave bi bile lahko tako nameščene tudi na nakupovalnih vozičkih in bi sproti seštevale znesek nakupa. Trgovci morajo postati zaupanja vredni svetovalci in celo prijatelji svojih strank.
Več o tem si preberite na: http://www.marketingweek.co.uk/sectors/retail/brands-should-hold-consumers’-hands/3020102.article
Za primer lahko vzamemo nakupovalno aplikacijo živil, ki omogoča uporabnikom spletno nakupovanje prek telefonov. Tesco je nedavno dodal možnost skeniranja črtne kode k aplikaciji, tako da lahko potrošniki dodajajo izdelke v svojo nakupovalno košarico, kjer koli so. V prihodnosti bodo lahko uporabniki nadgradili svoj nakupovalni seznam, ki bo temeljil na njihovih najbolj priljubljenih nakupih, ki bodo v ponudbi na določen dan, ali pa bodo imeli možnost dodajati izdelke iz priljubljenih ali priporočenih nakupov le z enim premikom prsta.
Pametne naprave bi bile lahko tako nameščene tudi na nakupovalnih vozičkih in bi sproti seštevale znesek nakupa. Trgovci morajo postati zaupanja vredni svetovalci in celo prijatelji svojih strank.
Več o tem si preberite na: http://www.marketingweek.co.uk/sectors/retail/brands-should-hold-consumers’-hands/3020102.article