Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Trendi so jasni: pregledni oglasi 20.01.2010

Oglaševalski prostor je tudi pri nas poln nepreglednih oglasov, ki vsebujejo vse preveč informacij in fotografij. Smernice razvoja učinkovite komunikacije znova kažejo na enostavnost, jasnost in preglednost oglasov.
Seveda bodo ti vseeno vsebovali vse nujno potrebne sestavine za uporabnika, hkrati pa verjetno tudi možnost, da bo vsak s klikom preveril, zakaj ta oglas nagovarja prav njega. Tudi v Kompas Designu smo na podlagi izkušenj prepričani, da bodo tovrstni oglasi povečali učinke komunikacije in pripomogli k zavedanju kupcev o uporabni vrednosti oglaševanih izdelkov in storitev.  

Kako vse to upošteva Google, si lahko preberete na: http://adsoftheworld.com/blog/the_next_generation_of_truly_transparent_ads