Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Toplina in strokovna usposobljenost povečujejo zvestobo blagovnim znamkam 03.09.2010

Raziskava, ki so jo opravili na univerzi Princeton, je pokazala, da ljudje ocenjujemo blagovne znamke enako, kot ocenjujemo ljudi. In zakaj ravno toplina in strokovna usposobljenost?
Toplina nam pove, ali je človek, s katerim delamo, prijazen, odkrit in pošten, usposobljenost pa, ali je ta človek učinkovit in pameten ter bo sposoben narediti to, kar se od njega pričakuje. Bili so časi, ko so bili ljudje blagovne znamke, njihovi obrazi pa logotipi. 

Več o tem na http://www.marketingpilgrim.com/2010/08/warmth-and-competence-promotes-brand-loyalty.html.