Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Tesco in božični popusti 01.12.2011

Tesco zopet navdušuje z božično kampanjo, v kateri poudarja ... kaj drugega kot popuste. Izdelkov pa tudi po koncu praznikov ne bodo vrnili na prvotne cene.
Čeprav se marsikateri trgovec prizadeva pridobiti kupce še na kakšen drug način kot le s popusti, je tudi Tesco v času slabših ekonomskih razmer mnenja, da je to dobra rešitev. Seveda pa je najpomembnejša predpostavka za uspeh, da ponudiš kupcu tisto, kar resnično hoče.

Kaj so pripravili v Tescu, si preberite na http://www.brandrepublic.com/news/1105773/tesco-launches-christmas-price-drop-marketing-blitz/