Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Talno oglaševanje za dobre rezultate! 20.11.2009

Po raziskavi, ki jo je izvedlo BVA, združenje oglaševalcev Nizozemske, je bilo ugotovljeno, da je aktivno videnih le 19 % TV-oglasov. Ta statistika opozarja na pomembnost osredotočanja na oglaševalske medije, ki prinašajo rezultate na mestu nakupa, med kakršne spada tudi talno oglaševanje.
Več kot 70 % strank se o nakupu blagovne znamke odloča na podlagi tal v trgovini. To pomeni, da si oglase na tleh ogleda kar 80 % strank. Odločitev za takšno obliko oglaševanja upraviči investicijo, saj je učinkovitost talnega oglaševanja veliko višja od učinkovitosti TV-oglasov.


Več: http://www.floorwindo.com/more.php?id=54