Stopite v čevlje potrošnikov 03.07.2009
Blagovne znamke lahko ohranijo in izboljšajo svoj ugled oz. prepoznavnost s sprejetjem različnih ukrepov.
Eden od pomembnejših je, da podjetje posluje usklajeno z zahtevami na svojih ključnih trgih ter da skrbi za izboljšanje uporabniške izkušnje. Raziskave so pokazale, da je ugled za podjetja eden od najmočnejših gonilnikov in dodana vrednost. Ugled temelji na treh preprostih dejavnikih: kaj sporočamo, kako delamo in kaj si drugi mislijo o nas. Če želimo dosegati zastavljene cilje, se moramo s potrošniki poistovetiti, jih razumeti bolj kot kadar koli prej ter jim pokazati, da so oni kralji. »Enostavno, stopiti moramo v njihove čevlje.«
Kaj menijo voditelji in kako podjetje Marks & Spencer povečuje svoj ugled, si preberite na:
http://www.marketingweek.co.uk/trends/walk-in-your-customers-shoes/2064116.article