Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Stopite v čevlje potrošnikov 03.07.2009

Blagovne znamke lahko ohranijo in izboljšajo svoj ugled oz. prepoznavnost s sprejetjem različnih ukrepov.
Eden od pomembnejših je, da podjetje posluje usklajeno z zahtevami na svojih ključnih trgih ter da skrbi za izboljšanje uporabniške izkušnje. Raziskave so pokazale, da je ugled za podjetja eden od najmočnejših gonilnikov in dodana vrednost. Ugled temelji na treh preprostih dejavnikih: kaj sporočamo, kako delamo in kaj si drugi mislijo o nas.

Če želimo dosegati zastavljene cilje, se moramo s potrošniki poistovetiti, jih razumeti bolj kot kadar koli prej ter jim pokazati, da so oni kralji. »Enostavno, stopiti moramo v njihove čevlje.«

Kaj menijo voditelji in kako podjetje Marks & Spencer povečuje svoj ugled, si preberite na: 
http://www.marketingweek.co.uk/trends/walk-in-your-customers-shoes/2064116.article