Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Srebro kot zlato! 02.04.2010

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki se je končal 26. marca, smo prejeli srebrno priznanje za TV oglas »Stolček«, ki smo ga zasnovali za investicijsko zavarovanje Fleks za mlade Zavarovalnice Triglav.
Poleg omenjene nagrade se je v ožji izbor uvrstil tudi TV oglas »Nogice« istega naročnika. Mnogi bi ob tej nagradi le zamahnili z roko, mi pa smo veseli vsakega priznanja. Pa če je še tako »majhno«.

Ob tej priložnosti se zahvaljujemo tudi predstavnicam naročnika, ki so verjele v projekt in nam s konstruktivnimi pripombami in dodatnimi zamislimi pomagale dobro idejo preliti v izvrstno celostno akcijo. Hvala. Ta nagrada je tudi vaša.

Opremljeni s svežim zagonom in dodatno samozavestjo jurišamo novim projektom naproti.

                                                                                        
Aleš Kočevar, kreativni direktor