Spremljajte pogled kupcev in oglašujte bolj učinkovito 30.09.2010
Ko opazujemo oglas, lahko spremljanje pogleda potrošnikov veliko pove o njihovi vpletenosti.
Naš odziv na blagovne znamke je v prvi vrsti emocionalen in nezaveden, kar pa otežuje načrtovanje pravilne komunikacije s potrošniki kot tudi njeno razlago. Znanstveniki, ki se ukvarjajo z možgansko aktivnostjo, pomagajo pri razlagah, zakaj so simboli blagovnih znamk in vizualni kazalniki tako učinkoviti – ker pomagajo ustvariti poznane čustvene povezave. Zato je treba biti pri oglaševanju pozoren na to, kako stimulira določene asociacije na blagovno znamko. Spremljanje pogleda pa nam pove, na kaj so potrošniki pozorni pri gledanju oglasa. Pogled pa je treba tudi pravilno interpretirati, da zares vemo, kaj nam sploh govori. Odvisen je od tega, kako je nekaj povedano in prikazano, ali je oglas počasen ali bolj dinamičen ipd.
Oglaševalci želijo, da so potrošniki navezani na blagovne znamke, da o njih govorijo, jih priporočajo drugim in jih kar se da pogosto kupujejo.
Več o tem na: http://www.marketingweek.co.uk/disciplines/market-research/opinion/more-than-meets-the-eye-when-analysing-eyetracking-results/3018558.article