Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Spremljajte pogled kupcev in oglašujte bolj učinkovito 30.09.2010

Ko opazujemo oglas, lahko spremljanje pogleda potrošnikov veliko pove o njihovi vpletenosti.
Naš odziv na blagovne znamke je v prvi vrsti emocionalen in nezaveden, kar pa otežuje načrtovanje pravilne komunikacije s potrošniki kot tudi njeno razlago. 

Znanstveniki, ki se ukvarjajo z možgansko aktivnostjo, pomagajo pri razlagah, zakaj so simboli blagovnih znamk in vizualni kazalniki tako učinkoviti – ker pomagajo ustvariti poznane čustvene povezave. Zato je treba biti pri oglaševanju pozoren na to, kako stimulira določene asociacije na blagovno znamko. Spremljanje pogleda pa nam pove, na kaj so potrošniki pozorni pri gledanju oglasa. Pogled pa je treba tudi pravilno interpretirati, da zares vemo, kaj nam sploh govori. Odvisen je od tega, kako je nekaj povedano in prikazano, ali je oglas počasen ali bolj dinamičen ipd. 

Oglaševalci želijo, da so potrošniki navezani na blagovne znamke, da o njih govorijo, jih priporočajo drugim in jih kar se da pogosto kupujejo. 

Več o tem na: http://www.marketingweek.co.uk/disciplines/market-research/opinion/more-than-meets-the-eye-when-analysing-eyetracking-results/3018558.article