Spremembe so dobre 17.03.2011
Vendar v poslovnem svetu niso najbolj dobrodošle. Priznajte, da je enostavno lažje ubrati že ustaljeno pot, ki jo malo prilagodite…če je to res potrebno.
Vendar, če poznate potrošnike do podrobnosti, kar danes pravzaprav ni več tako težko, so lahko spremembe vaša ključna prednost. Poglejte npr. športnike, ti so vedno zazrti v prihodnost in iščejo drugačne načine treningov in igranja. Seveda, če bi ostajali pri starih, ne bi bili tako dobri, ker bi tekmeci poznali že vse njihove trike. Tako kot športniki potiskajo svoje meje naprej, jih morajo tudi podjetja, ob predpostavki, da poznajo sebe in svoje kupce. Bolj udobno je, če se držimo starih navad in kupcev, ker smo jih navajeni, a treba je pomisliti na to, da lahko z drugačnim načinom pridobimo kupce, ki nam bodo prinesli še več dodane vrednosti.
Spremembe so dobre, le implementirati jih moramo na pravi način in z obilico znanja.
Več o tem na: http://www.b2bmarketing.net/blog/posts/2011/03/14/change-good-it-will-give-you-new-lease-life