Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Sodelovanje trgovcev in blagovnih znamk je pomembno 12.08.2009

Nagovor kupcev v prodajalnah je postal pomembnejši kot kdajkoli doslej. Trgovci in blagovne znamke morajo združiti moči in še bolj tesno sodelovati, da kupce pritegnejo k policam.
Družba RSR Research je z raziskavo ugotovila, da postajajo blagovne znamke brez sodelovanja preveč promocijsko usmerjene in imajo pomanjkljivo predstavo o potrošnikovih nakupnih navadah. Posledica tega je, da kupca ne usmerijo k svojim blagovnim znamkam na prodajnem mestu.
Trgovcem pa po drugi strani primanjkuje vpogleda v kupčeve življenjske navade, ki ga blagovne znamke imajo. Komunikacija natančno usmerjenih ponudb je tako postala prioriteta trgovcev. Problem nastane, ko se trgovec usmeri k optimizaciji namesto k zagotavljanju kakovostne promocije.


Več si lahko preberete na: http://www.brandweek.com/bw/content_display/news-and-features/shopper-marketing/e3i6c373b8b2be6b84f536cd5265cb61f5b