Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

So pri trženju podrobnosti res vedno potrebne? 27.05.2010

Tudi pri trženju izdelkov se je včasih bolje držati reka »manj je več«. Trženjski način, ki ga bomo izbrali, je seveda odvisen od posameznega izdelka in porabnikov, ki jih moramo zelo dobro poznati, da vemo, kako do njih pristopiti.
Pogledati je potrebno tudi h konkurenci. Če smo boljši od konkurenta, zakaj ne bi naših prednosti tudi poudarili? Če nismo, pa je bolje, da povemo manj in izberemo atraktivnejši način, da privabimo kupce. 

Najboljši način, s katerim se zavarujemo, da z našimi trženjskimi aktivnostmi ne bi udarili mimo, pa je preizkušanje v praksi, kjer lahko že na manjšem vzorcu porabnikov vidimo, ali gremo v pravo smer.

Več o tem si lahko preberete na:
http://marketing-expert.blogspot.com/2010/05/give-me-specifics.html