Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Slepi možje in slon 13.05.2010

Poznate zgodbo o slepih možeh in slonu?
Zgodba pripoveduje o skupini slepih mož, kjer se je vsak izmed njih dotaknil slona, da bi lahko s tem spoznal, kakšen je slon. Vsak izmed mož se je dotaknil slona na drugem mestu, kasneje pa so možje primerjali njihova občutja ter kaj kmalu ugotovili, da se nikakor ne strinjajo s pripovedovanjem  
ostalih.

Zgodba nakazuje na to, da je od vsakega posameznika odvisno, kako si razlaga določene stvari. Zato je tudi pri blagovnih znamkah zelo pomembno, da izpostavimo celotno sliko in smo premišljeni pri uporabi trženjskih orodij. Od tega bo v prihodnosti odvisno preživetje blagovnih znamk.

Več o tem si lahko preberete na http://www.futurelab.net/blogs/marketing-strategy-innovation/2010/05/blind_men_and_elephant.html