Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Skrivnosti oglaševalskega soustvarjanja 29.10.2010

Bistvo soustvarjanja je, da združimo različne skupine ljudi, da razvijejo nove ideje.
Na začetku morajo biti prisotni predstavniki vseh vključenih podjetij in tudi ključne stranke. Tako že takoj vemo, kaj želijo stranke in kaj jim lahko podjetja v sodelovanju z oglaševalskimi agencijami ponudijo. Za večje projekte gre, več ljudi mora biti vključenih – med njimi pa morajo biti tudi lastniki podjetja.

Seveda je vsak začetek sodelovanja težak. Ljudje se ne poznajo, imajo različne delovne navade in poglede, zato je pomembno, da se spoznajo v prijetnem okolju, npr. ob kosilu ali kakšnem dogodku. Poiskati moramo opravila, ki vse sodelujoče povežejo na osebni ravni in v njih vzbudijo ustvarjalnost.

Če pri ustvarjanju sodelujejo vsi vpleteni, torej lastniki podjetij, njihovi tržniki, kupci in oglaševalci, je uspeh zagotovljen, saj vsi točno vedo, kaj kdo potrebuje, in je takoj jasno, ali lahko idejo zlahka implementirajo v poslovanje podjetja ali ne.

Več o tem na:
http://www.marketingweek.co.uk/disciplines/market-research/opinion/the-secrets-of-commercial-co-creation/3019330.article