Skrivnosti, kako zatreti kreativce 08.05.2009
Če si resnično želite zatreti kreativce, preprosto kupujte dobre oglase!
To deluje nakako tako: Ko kreativec dobi brif, ga obravnava na najbolj optimističnen način, pa če gre še za tako zoprnega naročnika (saj ne trdimo, da takšni sploh obstajajo). Torej, naredil bo vse, kar je v njegovi moči in na najboljši možni način.
Toda po neštetih korekturah in omejitvah naročnika začne začetna vnema upadati.
Toda nihče namenoma ne naredi slabega oglasa, saj produkcija slabega oglasa traja ravno toliko kot dobrega. Drži tudi, da če se v oglasu že od začetka čuti velik potencial in naročnik pokaže navdušenje nad idejo, se bo kreativec pripravljen odpovedati najljubšim užitkom svojega prostega časa
in se še bolj poglobiti v delo. Od sebe bo dal vse, da bo izpopolnil in izpilil svoje delo. V nasprotnem primeru, ko oglas nima čisto prave energije in naročnik ne pokaže navdušenja, podaja določene omejitve, poskuša sam oblikovati oglas in podobno, tudi kreativec izgubi začetno vnemo in reče: Ah, saj je OK …
Ali res želite imeti samo OK oglase?
Več: http://ifthisisablogthenwhatschristmas.blogspot.com/2009/04/clients-heres-secret-to-really-screwing.html