Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Sedem namigov, kako prodati idejo 10.06.2010

Ne glede na to, kako dobra je ideja, se ne bo prodala sama od sebe. Preden idejo uresničite, morate pridobiti podpornike in prepričati tudi tiste, ki vanjo ne verjamejo.
Nekaj namigov, s katerimi lahko prodate idejo:
  • Pridobite čim več informacij in mnenj drugih ter to vključite v projektni načrt, tako da bo vsak vpleteni videl, kje se njegovi predlogi pojavijo.
  • Dobro se pripravite na sestanke in razprave, da boste imeli močne argumente na vsak ugovor in da boste sogovorniku ponudili informacije, ki jih želi slišati
  • Osebno se predstavite potencialnim podpornikom in vlagateljem, preden začnete s skupinskimi sestanki, tako lahko že obe strani vnaprej vsaj delno pričakujeta določene predloge. Individualni sestanki so priporočljivi predvsem takrat, kadar od nasprotne strani pričakujete kritike, ki se lahko v skupinah še dodatno ravznamejo
  • Poudarite prednosti in koristi ideje. Zavedati se je treba, da ne prodajate samo enemu človeku, ker bo tudi ta verjetno vašo idejo oz. izdelek prodajal naprej.
  • Bodite natančni in pristopite k pomembnim odločevalcem šele takrat, ko je vaša ideja preverjena.
  • Predložite zagotovila o tem, da bo vaša ideja uspela, in kasneje dokažite, da lahko vse naredite v roku, za katerega se dogovorite. Vedno naredite to, kar ste obljubili.
 Več o tem na http://blogs.hbr.org/kanter/2010/05/seven-hints-for-selling-ideas.html