Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Rokavček, da se vaše pivo ne izgubi 05.05.2011

Večer preživet v baru, gneča, veliko se pije in kolikokrat se vam zgodi, da 'izgubite' svojo pijačo?
Raziskava pravi, da dobrih 30 % pivcev piva v Ameriki odtrga del etikete na pivu in si ga tako označi. Slaba polovica pa se usede blizu svojega piva in ga ves čas budno spremlja z očmi.

BeerTag 'rokavčki' so namenjeni označitvi vašega piva, na voljo so v različnih dizajnih in barvah, poleg tega pa so odlična priložnost, da se podjetja oglašujejo direktno na izdelkih konkurence – tega so seveda eni bolj veseli kot drugi. Namen je, da bi bili rokavčki na voljo zastonj v različnih barih po Ameriki, seveda pa si lahko potrošniki kupijo svoje in jih poosebijo.

Več o tem si preberite na http://www.springwise.com/food_beverage/beertag/