Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Raziskujte, medtem ko se pogovarjate o svoji blagovni znamki 20.08.2010

Kdo pravi, da mora biti raziskava dolgočasno in tečno opravilo, s katerim obremenjujete kupce?
Raziskavo lahko enostavno izvedete med sproščenim pogovorom s strankami o vaši blagovni znamki. Nekatere znamke to počno samo prek strani Facebook, ne da bi to temeljilo na kakšni posebni strategiji, na čemer pa lahko temeljijo aktivnosti mnogih drugih podjetij, ki temu posvetijo več energije in časa. 

Ankete, ki jih pripravite za obiskovalce vaše Facebook ali spletne strani, naj bodo nekakšen podaljšek blagovne znamke, prek katere jo lahko kupci spoznajo in začutijo – tako ni anketa namenjena le raziskovanju, ampak je pravzaprav že neke vrste marketing.  

Podatke, ki jih z anketo pridobimo, pa je treba tudi primerno uporabiti – če imate na voljo ideje, operirajte z njimi, in ljudi, ki so sodelovali pri raziskavi, vključite še v druge aktivnosti.

Več o tem na:
http://www.marketingweek.co.uk/disciplines/market-research/making-research-part-of-your-‘brand-conversation’/3016727.article